Öğrencilerimiz Ankara gezisi gerçekleştirdi!

21.04.2026

Maliye Kulübü Başkanımız Mert İğci ve Başkan Yardımcımız Emine Kement’in yoğun emekleri ve başarılı organizasyonları ile, Dr. Öğr. Üyesi Berat Kara’nın koordinatörlüğünde bölüm öğrencilerimiz 19–20 Nisan tarihlerinde Ankara gezisini gerçekleştirmiştir.

Program kapsamında ilk olarak Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebedî istirahatgâhı olan Anıtkabir ziyaret edilmiştir. Ardından Türkiye Büyük Millet Meclisi, Gelir İdaresi Başkanlığı ve Sayıştay Başkanlığı’na gerçekleştirilen ziyaretler çerçevesinde öğrencilerimiz, ilgili kurumların işleyişine dair yerinde gözlem yapma ve yetkililerden doğrudan bilgi alma imkânı bulmuştur.

Gerçekleştirilen eğitim ve bilgilendirme faaliyetleri kapsamında öğrencilere, kamu maliyesi alanındaki kariyer olanakları, mesleki yönelimler ve kurumların görev ve sorumlulukları hakkında kapsamlı sunumlar yapılmış; meslek seçimlerine ışık tutacak değerli bilgiler paylaşılmıştır.

Bu tür akademik ve mesleki gelişimi destekleyen etkinliklerin, öğrencilerimizin bilgi birikimlerine katkı sağlamakla birlikte kariyer planlamalarına da önemli ölçüde yön verdiği değerlendirilmektedir. Kurumumuz, öğrencilerimizin teorik bilgilerini uygulama ile pekiştirebilecekleri bu tür faaliyetleri desteklemeye devam edecektir.